سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین : هدف بسیج تحقق جامعه اسلامی است
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی

 فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در سالن 5 آذر برگزار شد، گفت: هدف بسیج تحقق جامعه اسلامی است و چشم انداز ما برای رسیدن به این هدف برابر مصوبات، ایجاد یک شبکه بزرگ مردمی با 20 میلیون بسیجی فعال و مؤثر در تعالی جامعه است.

نقدی در ادامه تصریح کرد:‌ همانطور که از دل تهدیدات و تحریم‌ها ثمرات شیرینی برای ملت ما باقی ماند امروز شاهد رویش یک قدرت فرهنگی عظیم در داخل تشکل بسیج هستیم و برنامه بزرگ تربیتی بسیج با عظمتی که از رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز بسیج با تمام توان خود با قدرت در عرصه‌های سازندگی، علمی،‌ورزشی و غیره گام برمی‌دارد که افتتاح 7 هزار واحد دامی و بیش از نیمی از هزار و 700 و واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ظرف 45 روز از اقدامات بسیج در حوزه سازندگی است.

وی همچنین با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری که بسیج کار رزمی را فراموش نکند، اظهار داشت: برنامه عظیم رزمی بسیج امسال در غالب 32 رزمایش که هر کدام در نوع خود به شکل استانی بی‌سابقه است، صورت می‌گیرد و در روزهای آینده شامل برگزاری رزمایش بسیجیان به صورت همزمان در 4 استان هستیم.




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.